Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowychObecnie poszukując firm/usług nie przeglądamy książek telefonicznych lub robimy to bardzo sporadycznie. Dla przeważającej większości ludzi o wiele wygodniejszym i szybszym sposobem jest skorzystanie z wyszukiwarki internetowej ( głównie Google ). Jednak użytkownik internetu sporadycznie zagląda na wyniki pokazujące się na drugiej stronie  wyszukiwania a nie mówiąc już o dalszych pozycjach wyników. Dlatego tak ważne jest żeby strona była widoczna w czołówce wyszukiwania, najlepiej na pierwszej stronie wyników, w innym wypadku potencjalny klient nie znajdzie naszej strony a co za tym idzie stworzenie strony nie przeniesie się na wzrost sprzedaży oraz promocji marki.

 

Co to jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron internetowych polega na wzmacnianiu strony internetowej oraz podnoszeniu jej w rankingu google aż do osiągnięcia pierwszej strony wyników pod wybraną frazą (słowem kluczowym).


Ile kosztuje pozycjonowanie?
Koszt pozycjonowania jest związany z trudnością frazy na jaką ma być pozycjonowana strona, oraz z jakością strony tzn. z technologią w jakiej strona jest wykonana, jej optymalizacją oraz wartością merytoryczną zawartych na niej treści.


Jak wygląda rozliczenie za pozycjonowanie?
Pozycjonowanie to jedna z nielicznych jak nie jedyna forma reklamy w której płaci się jedynie za wynik i ani złotówki wcześniej.
Opłata dotyczy pierwszej strony wyników, to oznacza że do czasu osiągnięcia zamierzonej pozycji nie pobierane są żadne opłaty. Po osiągnięciu pierwszej strony wyników rozliczenie następuje w cyklu miesięcznym za dni w jakich fraza przebywa na zamierzonych pozycjach.

Przykład:
Koszt frazy Nieruchomości Sosnowiec zostaje ustalona na 150 zł miesięcznie, przez 12 dni znajduje się na pierwszej stronie wyników google. W tym wypadku kwota 150 zł jest dzielona przez 30 dni i należność wynosi 60 zł.

W ten sposób płaci się tylko za efekt.
   

Wycena pozycjonowania

 


Jak to działa ?? to przyklady kilku klientów z pośród setek klientów


Klient z branży budowlanej poprosił o zwiększenie ilości odwiedzin strony nie tracąc świetnego współczynnika odrzuceń na poziomie około 20%.
Cel osiągnięty, wzrost o 71% w czasie 6 miesięcy




Często pomijany aspekt podnoszenia pozycji sklepu/strony czyli mapy google. Co daje ich optymalizacja widać na fotce poniżej

Zaufali Nam